mamacitaa_ Kocaman bir ay geldi geçti (ve bitmek üzere. ) Kabul edelim güzel yedik içtik, fazlasıyla yedik hatta🙈😂 ramazanda kilo verenlerden misiniz, alanlardan mı? Buyrun sohbetee 🫠🌸
seval61 mamacitaa_ bende 5 aydir diyetteyim zaten 92 kiloyla basladim şuan 75.700 kiloyum. Ramazan boyu 2 kilo daha vermisim ramazanda kilo almadim😄
LadyGaddar mamacitaa_ Ben sabit kalanlardanim gündüz bile zor yemek yiyen ben birde sahurda kalkip yiyorum ayyyy cok zordayim 😩 Eşime eşlik ediyorum yoksa yemem uyurum😒
hangimizsevmedik Oruç tıtmadım ama eşimin vesilesiyle ben de çok güzel yedim. Vermem gereken 15-20 kilom var. Bayramdan sonra başlıyorum inşallah çok sıkı
mamacitaa_ seval61 ooo süper tebrik ederim bol eksiler dilerim 🥳 hiçbir yiyecek zayıflıktan daha güzel değil biliyorum 😎💚
seval61 metehankosem diyetisyenle anlasacaktim her ay 6000 lira istedi. Ona verenee kadar kendim yaparim dedim yaptim olduda. Benim diyetisyenim yapay zekaydi aslinda Gemini varya o. Hep ona sordum bunu yesem olur mu ara ogunde ne yiyim gibi. Ha birde egzersiz tabi youtube grow with jo egzersizlerini yaptim. 7-8 kilom daha kaldi bakalim 😄
seval61 metehankosem Kendim verdim. Hamur işini tatliyi şekeri beyaz unu kizartmayi kestim. Az az yedim. Yemegimden proteini eksik etmedim tavuk et bailik gbii. Asitli sekerli icecekler yerine sadece ayran ictim evde yapip. Ekmek kesinlikle yok. Aklima gelirse tam bugday ekmegi bir dilim yedim. Her yemegimde salata mutlaka var. Ve gunde 3 litre su ictim. Egzersizlerimide aksatmadim.