cakebabe Aynısını yaşadım ve gece 12’de acile gittik elleri, ayakları soğuk ama kendi sıcacık Calpol, dolven verdim 4-5 saat sonra ateşi yine çıkıyordu. Acile gittik ateşi 40 derece olmuş ( gitmeden Calpol verdik) kan alındı ve serum takıldı. Sonuçlar çıkınca eşim gitti doktorla konuşmaya bazı değerleri yüksekmiş ilaç vermiş bir sürü 3 tane de serum takıldı ancak düzeldi eve geleli de 1 saat oluyor mahvoldum