cakebabe çok korkuyorum dün gece doğru düzgün uyumadı bugün öğlen de bi anda ateşlendi 37.5 civarlarındaydı şuan 39 ağlayarak bi anda uyudu pat diye uyandı biraz iyiydi anne falan dedi güldü sonra yine uyudu bi anda havaleden çok korkuyorum ıslak bez koydurmuyor asla ağlıyor ağladıköa daha çok yüksekiyor ateşi uyurken uyandırmalı mıyım havale geçirir mi 19 aylık ilk kez böyle bir şey yaşıyorum elim ayağım titriyor korkudan inleyerek uyuyor şuan bacaklar ayaklar soğuk sadece vücudunun üstü ateşli
alpaslanmom_ cakebabe 39 yüksek bir ateş 3 gündür çekiyoruz muhakkak saat başı kalkıp ölçün ateş düşürücü verdiniz mi ?
TunaGoktug cakebabe ateş düşürücü verdiniz mi uyurken avuç içlerine baş bölgesine falan ılık suyla ıslak pamuk falan koysanız yavaşça uyanır mı ben öyle yapıyorum ateşli iken vucutlarına değen her şey işkence gibi geliyor onlara
cakebabe alpaslanmom_ ikindin 4 de vermiştim yani yaklaşık 5 saat önce şimdi tekrar calpol verdim sadece bezle yatıyor
TunaGoktug ateşini ölçün saatte bir ve 4 saatte bir ben ateş düşürücü veriyorum carpol - dolven dönüşümlü çünkü etkisi geçince ilacın yükseliyor hemen . ateşten ben de korkarım ana sakin olun 37.5-38 i geçirmeyin
TunaGoktug ateş hızlı yükseliyorsa ateş düşürücü verince hemen etki etmiyor yarım saati buluyor etkisi o arada mutlaka ılık suyla kompleks yapmak gerekiyor. ateşi yüksekince genelde uyumuyorlar sayıklıyorlar eğer evde düşüremiyorsanız hastaneye götürün havale geçirmesin
seyda_emir_humeyra Çok inatçı bir ateş ise 39.5 ise fitil kullanın ben oğluma fitil kullanıyorum çünkü 40 ı bile gördüm ona ateş düşürücü kar etmiyordu . Birde ateş düşürücü vermeden hemen önce ateşini düşürün ateşli bir şekilde ilaç verirseniz çocuğa zarar verirsiniz iç ateş falan olup havale geçirebilir . Ayağında çorap yoksa giydirin tüm vücudunu soysanız bile çorabımı çıkarmayın çünkü ayakları üşüdükçe ateş daha da çok artacaktır vücut kendini ısıtmaya çalışacaktır çünkü
alpaslanmom_ cakebabe doktorumuz eski tip koltuk altı ateş ölçer en güvenilir der ölçün ama sizin yerinizde olsam doktora götürürüm inanın 3 gündür ne çektiğimi ben biliyorum düştü diyorum gece bir uyanıyorum 40 41 olmuş her yarım saate bir alarm kurup kalkıp ölçtüm havale geçirir diye çok korktum bir virüs geçiriyor belli bebeğiniz
Denizanasi92 cakebabe dirençli bir ateşse risk almayın derim doktora götürün gece eziyet çekersiniz sürekli takip etmek gerekir , küçük olduğu için sizi de tedirgin eder
betul912_ cakebabe suyla oynamayı seviyorsa musluk başında oynatabilirsiniz ben aglasada bir duşa sokup cikartiyordum evet çok zor ama biraz olsun duruyordu ateşi
Deletedmom2987 cakebabe acile git viral bir enfeksiyon geçiriyordur @alpaslanmom_ siz nasıl oldunuz iyi mi kuzucuk
dilox Hastaneye gidin bence içiniz rahat eder , bu sıralar bazı hastalıklar var test falan yaparlar belki , benim oğlum da üç gün önce ateşlendi influenza olmuş . Geçmiş olsun