iremm58 bende öyleydim hamileyken mide bulantım bile olmamıştı hiç 🥲 işte özellikle yürümeye başlayınca hele ki 1.5 2 yaş dönemleri çok fena oluyorlar aslında burçla da alakası çok yok çoğu çocuk bu döneminde fena ama bende hep bebekken hep ne kolay bebek derdim 🤣 inşallah sizinki hep böyle devam eder ama unutmazsam birkaç ay sonra yazarım size değişti mi diye 😂