annelik54 büyük kızım terazi rahattı her zaman keza kız kardeşimde öyle hiç yormadılar bize. Küçük kızım yengeç o işini alttan götürür fena bence ama eşim balık, arkadaşımın oğlu balık mükemmel bir burç naif, duygusal, ince düşünceli tek sorun hayır demeyi bilmiyorlar bence . Ben aslanım çok sevmediğim özelliğim var, evlilikle birlikte baya törpüledim kendimi eşim için 😀 erkek kardeşim boğa yiyim, içeyim, gezeyim dünya 1 gün o da bugün mantığında anlık yaşar 😀 keşke istediğimiz burcu doğurabilsek ama güzel olurdu 😀