birkimsee kesinlikle öyle ne kadar çok çeşitlilik o kadar çok yemek seçmeyen bebe. Damak tadını geliştirmek için önemli. Küçükken ne kadar çok tadar alışırsa tadına büyüyünce red pek olmuyormuş. Tabi bebek doyduğunda ya istemediğinde ağzını kapatırsa ya da yüzünü çevirirse asla zorlamayın. Zorlayınca da isteksizleşiyorlar. Bazı günler bir iki kaşık yediği de oldu ama sonra toparlıyor merak etmeyin yani çok rahat, sakin olun her yiyeceği sevecek yiyecek diye de bişey yok maalesef bebeğime hiç yediremediğim besinler de oldu. Genellikle benim yemediğim tatları o da beğenmeyip yemedi😄