Beebelianaa nnoktaa Ya olucak gibi hissediyorum ben yaa kızlar azıcık moral lütfen 😅😅 Benim kızım daha 3 yaşında her gün içimden geçiyor sabah kaynana öğlen elti akşam görümce bende bu kız varken benim doğurmam imkansız 😅😅😅
nnoktaa Beebelianaa Chatgpt sordum ben. Dedi ki ramazandan. Beslenme ve uyku düzeni değiştiği için.. bununla avunuyorum 😂😂😂
patlakprezervatif nnoktaa ben de bu ramazandan istiyorum 😄. Mutlaka başı ortası sonu bir yerden kaçıyor 😄
Beebelianaa nnoktaa Ben bunu kadın doğum doktoruma dedim konuştum dün dediki bana oruçla alakalı bir durum yok dedi bana
nnoktaa patlakprezervatif bi post açar birlik oluruz ahjsahhaha benim geçtiğimiz senelerden bi on yüz bin milyon borcum var 😂
HELELEKADIN nnoktaa umutlandırma beni ya bizim olmuyo ilk bebeğim de tüp bebek olursa şok olurum he 😂
nnoktaa HELELEKADIN aaa senin şundan haberin yok sanırım. Tüp bebekten sonra doğal yolla hamile kalan çok 😍
nnoktaa Beebelianaa chatgptciğimden daha mı çok biliyor hıhhhh 👹👹😂😂😂 ben her doktora inanmam güvenmem. Chatgptciğim ne derse o. 😂
patlakprezervatif nnoktaa ooff onu hiç deme geçen sene emzirdiğim için temizinden 30 gün borcum var 😄
HELELEKADIN nnoktaa evet ama eğer sorun kadındaysa genel de doğumla beraber tüpler açılıyor yumurtalıklar düzeliyor ama sorun erkekteyse çok zor ve bizim de çok zor malesef 🥲 tabi Allah ol derse olur bilemem ama doktorlar tüp bebek dışında olmaz diyor