hasan033 Benimde bu sene değilde bir kere bekardım o zaman hiç orucu yemedim tam arefe günü iftara bir saat mı yarım saat mı ne vardı o zaman bir gün yemiştim hiç aklımdan çıkmaz her Ramazan aklıma gelir
nnoktaa hasan033 bir gün dediğin nedir ki gülüm başında sonunda yiyenlerin yanında 😅 benim hiç böyle bir ramazanım olmamıştı.
aptalliketme nnoktaa Benimde ilk defa sona denk geldi 3 gün gözüküyor Normalde 10 gün olurdum ramazanda
HELELEKADIN nnoktaa başında oldum 7 gün sonra tekrar oldum 😂😂😂 ay gülüyorum ama doktora gittim muayene etti adet düzenliği olabilir ama dış gebelikte olabilir dedi pazartesi kan vercem salı günü sonuç göstercem bir tık tırstım 😂
nnoktaa HELELEKADIN oğluma hamileyken (haberim yoktu) ramazana girdik 7 gün tuttum. Sonra zamanında regl oldum. Bitti. Aradan 8 gün geçti ben yine regl oldum. Özel hastaneye gittim. Doktorcum sağolsun kan man istemedi ara kanama yaşıyosun normal bi durum dedi gönderdi beni. Zaman sonra öğrendim ki hamileymişim 😂😂😂😂 dikkat et bebeğim ahsjahhs
nnoktaa HELELEKADIN ahhaahha sev aşkım sev. Bir de babıl babıl derken baloncuklar da çıkarıyorum heee 🫧 🫧😂😂😂
Beebelianaa nnoktaa Ay benim de aynı durumdayım 6 gün gecikmem var ama sağ kaşık ağrım da var gala regl olmadım test de yapmadım
HELELEKADIN nnoktaa umutlandırma beni ya bizim olmuyo ilk bebeğim de tüp bebek olursa şok olurum he 😂
Beebelianaa nnoktaa Ya olucak gibi hissediyorum ben yaa kızlar azıcık moral lütfen 😅😅 Benim kızım daha 3 yaşında her gün içimden geçiyor sabah kaynana öğlen elti akşam görümce bende bu kız varken benim doğurmam imkansız 😅😅😅