Dedektifgadget hayır çektirmedim geçtiğimiz salı diş temizliği yaptırdım gömülü dişimin orasıyla çok uğraştı diş hekimim çarşamba sızı gibiydi perşembe akşam ağrı başladı cuma tekrar diş hekimine gittim apse yapmış çekemeyiz dedi. Cumadan beri antibiyotik kullanıyorum deliriyorum resmen şişlik indi boğaz kulak ağrım geçti ama tam dişin olduğu yer fena şekilde ağrıyor. Bu ağrı çok başka bir ağrıymış sol tarafımı kesip atasım var