Ne zormuş ya surec bırde yarı gomuluydu baya cıkıktı cenem koptu resmen dıs beni bırakmak ıstemedı 😂 salı cektırdım hala agrıyla cebellesıyorum umarım yarın falan daha iyi olur cesaretlendıren arkadaslara tesekkur edıyorum ama zor be 😂 bıdahakı yırmılıklerım benımle kalabılır artık 😂