yasmin0651 çok geçmiş olsun🩷 biz bayramda memlekete mersine gittik. Cumartesi günü öksürmeye başladı pazar günü birden başgamlı hırıltılı öksürük başladı. Pazar akşam ateşlendi ama çok yükselmedi çok şükür 38 civarındaydı. Çocuk acile götürdüm takipli olduğumuz doktor çalışmadığı için. Ordaki doktor kulağı da kızarmış enfeksiyon oraya gidebilir dedi antibiyotik başladı ama daha da kötüledi ve ishal oldu. Ertesi gün özeldeki doktorumuza götürdük gribal enfeksiyon bu antibiyotik yazılması saçma kulağında da bişey yok dedi. Bol bol serum fizyolojik yapacaksın dedi. Yapıyoruz ama bugün 4. Gün çok şükür hıtıltısı falan biraz azalmıştı ama demin yine ateşlendi :( 11 aylık olmak üzereyiz bu arada