yasmin0651 geçmiş olsun. Hemen toparlanır inşallah 🤲🏻 burnunu temiz tuttuğum zaman emiyordu. Ek gıda hiç yemedi tabi bu sürede, sadece anne sütü ile karnını doyurmaya çalıştım, o yüzden sık sık burun temizliği yaptım. Sizde öyle mi bilmiyorum, burnunu çeke çeke bitiremezdim, sümük resmen yerleşmiş gibiydi. Çok ağlardı yavrum