[silindi] Rabiiul ben bi tayt takım aldım bir de bu pantolonu ya da hello kityli pantolonu alıp üstüne sweet alıcam
Rabiiul gg3848 elbiseyle pantolon alacağım canım öyle gözüküyor ya da farklı bir elbise hoşuma giderse onu alırım
Rabiiul mamacitaa_ evet bana da öyle geliyor elbiseyi en fazla beş kere giyse pantolonu 15 kere giyer
Rabiiul defnevedoruk gg3848 [silindi] metemom_ mamacitaa_ Aldım kızlar böyle takım yaptım 2. Pantslonu yedek aldım
[silindi] Rabiiul lila üste bayıldımmmmm çok güzel kombin yapmışsın canım. Güzel bayramları olsun 🥹💜💜
Rabiiul [silindi] boomber ceket tarzı canım içi de çiçekli çok tatlı oldu ama mağazalar savaş çıkmış gibi tıklım tıklım kabine girmeden direk pantolon üstüne giydindirdim 😁 amin hepimizin inşallah
[silindi] Rabiiul ben de kısa kollu takım almıştım. Bir de uzun kollu takım almam lazım hava soğuyacakmış bayramda 🥹