Rabiiul defnevedoruk bende çok beğendim elbiseyi ama kızm 20 aylık , elbise en küçük bedeni 2-3 yaş 🫠 ShutUp
Rabiiul defnevedoruk gg3848 [silindi] metemom_ mamacitaa_ Aldım kızlar böyle takım yaptım 2. Pantslonu yedek aldım
defnevedoruk Rabiiul denettiniz mi? Cünkü elbiseler genelde bedeninde de uzun oluyor yani en azından benim kızıma🫠 uzun oluncada bir garip duruyor. Ben olsam jeanı alırdım kesinlikle bu arada uzun duracağına
Rabiiul defnevedoruk deneyemedim malesef pire gibi yerinde durmuyor 😁😁 uzun olmasını bende istemiyorum o yüzden pantolonları ek tercih olarak düşündüm ya da gene elbise alacağım ama farklı model
Rabiiul defnevedoruk aynen canım bakacağım tekrar hafta sonu ya tek gömlek ya da gömlek üstü örgü süveterlerden de alabilirim kafam çorba gibi oldu
ballibadem_ Rabiiul elbise çok tatlı ama ben pantolonları da çok beğendim özellikle pembeyi kombinlerdim kızım olsaydı😄 oğluma da jean ve triko kombini yaptım Zaradan çok içime sindi
metemom_ Rabiiul asya kuş daha küçük canım rahat etmesi için pantolonlardan birini al bence içinde rahat rahat oynasın
[silindi] Rabiiul ben bi tayt takım aldım bir de bu pantolonu ya da hello kityli pantolonu alıp üstüne sweet alıcam