bsr426_ Esiaaaannesi bilemedim alerjik ilav veriliyor o yüzden bilasici bı hastalık yetişkinlere çok etki etmiyor ama yetiskindeki virüsün çocuğa geçmeyecek diye bişey yok dedi doktorum o zaman
Esiaaaannesi arzusssss benımkıde 3 gün ateslendı ama kan idrar aldılar atesın neyden olduğunu bulamadılar ben dişe bağladım ateşini sadece calpol kullandık ateslı olduğu zaman şuan sadece bu isilik tarzı seyler var kendılıgınde gecermı
arzusssss Esiaaaannesi bizde geçmişti ama antibiyotik kullandık yani bir enfeksiyon geçirdikten sonra bu döküntüler oldu sonrasında dediğim gibi kısa sürede geçti umarım sizin de geçer
[silindi] Esiaaaannesi evet virüs döküntüsü oluyor 6.hastalık. 3 gün yüksek ateş sonrası döküntü oluyor, kızımda deneyimlendim ben de. 3 güne geçti döküntüler
[silindi] Esiaaaannesi ben araştırdığımda uçuktan vs bulaşabildiğini okudum. O sıra da ben uçuk çıkartmıştım, dikkat etmeme rağmen kızıma geçti sanırım