lavinya67 Bizdede aynı bu şekil olmuştu eviniz çok sıcaksa veya üstü kalınsa olabiliyor geçer bir kaç güne eğer Birşeye alerjisi yoksa bebişin
Esiaaaannesi bernaasn yok yok 3 gün önce ateslıydı bugün baktım böle olmuş acaba dedım ateşten dokuntumu olmus
bernaasn Esiaaaannesi 3 gün once ates detayını yazsaydınız keske muhtemeln 6.hastalık ellerınde ve agzının ıcınde de var mı ayak tabanlarında oyleyse de el ayak agız hastalıgı olabılır
arzusssss Esiaaaannesi benim kızım da ateşli enfeksiyon atlattı yakın zamanda antibiyotik kullanmıştık falan. Onda da böyle oldu bir iki güne geçmişti doktor olabilir demişti
bsr426_ Esiaaaannesi yok canim bu 6 hastalık denilen bı hastalık işte ateşin ucundu dördüncü gününde isilik başlıyor doktora gidin ilaç verecek bunun için parasetemol ibubrofenlik.bisey değil yani
Esiaaaannesi arzusssss benımkıde 3 gün ateslendı ama kan idrar aldılar atesın neyden olduğunu bulamadılar ben dişe bağladım ateşini sadece calpol kullandık ateslı olduğu zaman şuan sadece bu isilik tarzı seyler var kendılıgınde gecermı
[silindi] Esiaaaannesi evet virüs döküntüsü oluyor 6.hastalık. 3 gün yüksek ateş sonrası döküntü oluyor, kızımda deneyimlendim ben de. 3 güne geçti döküntüler