İlk bıraktığımda 13 günlüktü. Evlilik yıldönümümüzdü.. çıkmıştık bana da iyi gelmişti. Genelde babasına bırakırım, teyzeme bırakırım.. eşimle dışarı çıkıp baş başa kalmaya ihtiyacımız oluyor. Gün geliyor ne zaman el ele tutuşmuşuz unuttuk diyoruz. Elbette ki evlatlarımız kıymetli. Ama kocamızla zaman geçirip nefes almakta hakkımız. O yüzden eşinize bırakın.. yakınınızda güvendiğiniz biri varsa bırakın.. zaman geçirin derim 😍