ahudora Selam, kızım 50 günlük ve emiyor,6. Aydan önce onu babasına bile bırakıp biryere 1 saatten fazla gidemem . Ağdaya bile nasıl gideceğimi düşünüyorum ,herkes böyle değil mi 🤷🏽♀️
elmaliturta ahudora uyku aralıklarını bilirsiniz uyuduktan sonra gidebilirsiniz eşinize emanet edip ne olacak ki sonucta o da onun ebeveyni
Ballicorekannesi ahudora ben uyandıktan sonra altını değiltiriyodum sonra hemen emzirip gidiyodum hatta süt sağıyodum ağlayınca ver diye 3-4 saat kalabiliyorum sonra zaten özleyip dönüyodum eve
Seda_Hira ahudora ben çalışıyordum. 4. Aydan 6 aya kadar karşı komşum Allah razı olsun baktı. 6-7 saat durdu yani. Şimdi çok seviyor onları 😂
ahudora Ikrazumra19 bakıyır fakat acıkınca çıldırıyır, bugün mesela krize girdi tüm gün 15 dk da bir emmrk istedi. biberon hiç denemedik 🧐
YusufPoyraz Benim işlerim olduğu zaman anneme bırakıyorum sütümü sağıp veriyorum şimdilik en uzun rekorum 3 saat😂
busratarkan kızım 2 ay 9 günlük uyumak nedir bilmiyor.ağdamı evde yapamıyorum kuaföre gitsem gidemiyorum babası 5 dk taşıyor ağladımı bu çocuk aç al cocuğu diyor temizlik yapamıyorum.Yemek yapsam elhamdüllah derim 😔😔
Seda_Hira ahudora canım rabbim yardım ediyor gerçekten ya. O zaman o kadar çok düşündüm ki çalışmaya başlayacağım nasıl olacak kim bakacak falan diye komşu teyzem dedi durursa ben bakayım nolacak sanki diye. Birgün denedik durdu. Zaten 4 aylık olunca yabancı ayırt etmiyordu. Baktı 2 ay sonra zaten mağazam kapandı ayrıldım işten şimdi kendim bakıyorum 7 buçuk aylık olduk 🥰 şimdi kızım o teyzeyi ve amcayı çok seviyor amca zaten kızımı dedem dedem diye seviyor kızımda onu görünce çok mutlu oluyor Rabbim gerçekten herkesin karşısına iyi insanlar çıkarsın ya bu zamanda çok zor
Matmazell_ ahudora canım bebeğin daha çok küçük benm kızım 7. Ayına girdi daha 1 hafta önce tek başıma onun ihtiyacı bişey almak için uyutup babasına bırakıp çıktım 🤷🏻♀️ 1 saati bile bulmadı hemen aldm geri döndüm 😬
ahudora Matmazell_ bende Ptt ye gidip geldim bir defa 🤗😬 onda da özledim sıra beklerken fotoğraflarına bakıyordum 🤩
ahudora Seda_Hira bende 1 yıl kendim bakacağım sonrası için İnş Hızır yetişir ,benim de bi ark hamile kaldı onunla çalıştığı gelinlik mağazası kapandı kötü oldu
Mertinannesi34 ahudora Ben bırakıp gidiyorum canimm . Onlar da kendi baslarina vakit geciriyorlar fena mi 😊Bence gidebilirsin ben anneme ya da esime birakip gidiyordum. Çünkü insan bazen tek başına bir seyler yapmak istiyor. Ben öyle islerimi halledip geldigimde daha pozitif ve mutlu oluyorum 😊Biraz reset gibi birsey bu. Oglumu cok özlüyorum o ayri tabi ki 😊
Tgbh28 @ahudora kızım mama alırken bırakıyodum canım falat şu an 3 ay 26 günlük ve mama almıyor reddetti o yüzden gidemiyorum bende maalesef.
Emin_e ahudora en fazla 10 dk cikip dönüyorum... 40 günlük olduk, agda falan hak getire jilete devam :)