forumgurmesi kan değerleri yakın zamanda a dan Z ye baktırdım normal çıktı sadece kan değerleri normalin üstünde birazcık kan yapıcı gıdaları biraz azaltmak gereğini söylemişti Dr bende o şekilde ilerliyorum normal yetişkin çayı hisc içmedi bu yaşa kadar aman o yararlı değil bu yararlı bı sağlıklı diye diye yedirdim bu yaşa kadar daha doğrusu kan değerlerine baktirana hatta çay özeniyor kahvaltıda diye kırmızı meyveli özler var doğal ama köyden yaptırdım ondan koyup üzerine su ekleyip veriyordum kahvaltıda onu kestim bu kan değerlerinden sonra bizim paşa çaylarından vermeye başladım az az