senayagiz sınırın çok az üstü bence sorun yok yaz geliyor dışarı çıkarsınız. Her bebek aynı kefeye koymak bence yanlış illa o sınırda olmadı gerekir demek yanlış internette baktım üst sınır 16 kg sizinki 18 normal bence. Bnm bebeğim yemiyor yine ayına göre üst sınırda geçmiyor ama yese n’olacak biraz genetik oluyor bence. Keşke benimkide yese ,yemeyen çocukta çok zor keşke bir daha köy dese 🤣 bir haftadır günde bir pilav yoğurt bir kaç kaşık başka bişe yemiyo kahvaltıda yumurta yerdi onuda bıraktı 17 aylık