tugbadlkc Birkullanici teşekkür ederim geçmiş olsun burasıda aklım da kalsin daha yakın yerlere bakikyorum ama bulamazsam
tugbadlkc beginnerrmomm evet bende aynı şekilde ama serumu fazla veriyordum ben sanırım hastanede yarım ölçeyi iki burunu sıktiklarini biliyorum ama ben bir ölçeyi bir buruna sıkıyordum iyice temizlesin diye oyuzden çok suçluluk duyorum benim yüzümden mi diye bı sorun olmaz diye düşünmüştüm
beginnerrmomm tugbadlkc ben de öyle yapıyorum tek burundan 10 ml verdiğim oluyor demekki yanlış yapıyoruz
tugbadlkc CilekliKedy oglumda sürekli kulağını tutmaya ağrıyor demeye başladı sizede çok gecmis olsun
tugbadlkc @“beginnerrmomm”#p3851810 annelikde zor iş bizde deniye deniye doğruyu buluyoruz ama içimizde ki o vicdan azabı bı sussa sürekli cocuklarimla ilgili herşeyde kendimi suclamakdan çok yoruldum vallahi
zeyzeyze Busraselmina Kızınız kaç yaşında acaba. Bizdede ayni sorunlar var ama 2 yaskn altinda olduğumuz için müdahale edilmiyor. Çok sık hasta oluyor
zbzbz tugbadlkc bizimkinin de bi rüzgarda hemen kulağı ağrıyor sık burun mu temizlemek gerekiyor muş??
tugbadlkc zbzbz yok temizlemek çokta iyi değil ama en önemlisi doğru temizlemek doktorunuzun önerdiği mlde ve sıklıkda yapin