tugbadlkc biz bu konuda tedavi olduk bir sene sürdü sıvı, tüp takılacaktı ama gerek kalmadı. Çok fazla doktora götürdüm çeşitli antibiyotikler verdiler, alerji uzmanına götürdüm.testler negatif çıktı. Kezban esatta mehmet bey KBB uzmanı ona götürdüm çok şükür artık devam eden bir sıvı yok. Her ay timpo testi verdik bazen ayda iki. Tavsiye ederim. 10 dan sonra randevusuz hasta da alıyor. Gidip konuşursunuz randevu bulamadık alırmısınız diye. Alıyor zaten