alpinannesi09 menksekya yani korkutmak istemem canım ama halsizlikle başlıyor dediğin gibi olmayadabilir belki sadece yorgunluktandır istersen yarın sabah uyandığında tekrar bir test yap rahatlarsın
naghn akaneu benim de bu ay gecikti bugün 7. gün hala gelen giden yok test yaptım negatif çıktı ama korkuyorum