zelisnisa var gibi görünüyor teste göre ama. Sanırım burada ya da happy mom da okumuştum gebelik testi pozitif kanda negatif çıkmış. Doğum sonrası hormonlar hemen sıfırlanmadığı için yalancı pozitif çıkmış. Ondan dolayı ihtimali söyledim. Yine en iyisi bir kan testi verip emin olmak
Tekrar okudum postu ben yanlış anlamışım. yeni doğum yapıp tekrar hamile miyim diye test yaptığını anlamıştım. Hamilesin muhtemelen inşallah sağlıkla doğar. Tekrar test yapıp testin koyulaşmasını takip edebilirsin 🙏🤗