belinayyyyyy Ay keşke ben de gelsem size 😅😅 kebap ve pilav süper olur, yemek olduğu için böreğe gerek kalmaz. Ben hani bayrama filan böyle ara atıştırma beş çayı gibi düşündüm yemek olmayacaksa demiştim böreği bunların yanına, hem yemek+pilav hem de börek fazla olur.