belinayyyyyy herkes zaten söylemiş ana yemek eksik diye, bence de öyle. Bence şöyle ufakta bir değişiklik olabilir, çiğ köfteyi çıkartıp ana yemek+pilav olabilir, bezelyeli pirinç pilavını ben çok yakıştırıyorum ana yemeklerin yanına. İçli köfte ara sıcak eşlikçi iyi olur. Kurabiyede yapmayın zaten güllaç var, çay yanına kuruyemiş tarzı bir şey olabilir isterseniz ama olmasa da olur.