thsinurr ben bu yıl hiç bayram geliyor diye temizlikte kendimi sıkmadım canım. Bayramdan çok önce evi derinlemesine temizlemeye başladım. Perdeleri yıkadım. Eşimle tüm halıları kaldırıp her yeri silip süpürdük. Nevresimleri de değiştirdim. Camları silmiştim bu hafta tekrar sildim öyle kirli değildi zaten. Sadece balkon camları bana zor geliyor hamilelikten dolayı. Bir balkonun cami bitti de diğer balkonun caminin da üzerinden silmem gerek sadece. Merdivenlerim kaldı sadece yapılacak, paspaslarini silecegim bezle. Kapıları ben sirkeli su ile silmiştim. Evi de süpürüp üzerinden silmek yeterli. Mutfak dolaplarım var silinecek. Başka bir şey yok. Kayınvalidem de gelecek dolmayi birlikte sararız. Tatlıyı yapariz birlikte ya da benim enerjim iyi olursa ben kendim bir tepsi yaparım yeter zaten. Çok gelen giden olmaz. Bizim gidecek yerler var zaten. Halıları yikayamam şu an soğuk var. Biraz daha havalarin ısınması lazim, yağmur da yagabiliyor Karadeniz bölgesinde köyde yaşıyoruz o yüzden bir halılara dokunmayacagim.