Minikarslann cananbulbul benımkide cok hevesli asırı mutlu oluyo ama daha erken siyerek cesaret edemedim
samimom Benim bebeğimde 4 ay 25 günlük oturmaya çalışıyor doktora sordum oturmak istediğinde oturur o kucakta oturmaya çalışırsa oturtun ama oturmayan çocuğu zorla oturtmaya çalışmayın dedi bende korkuyorum otutturmuyorum. ( hala dönemiyo)
Minikarslann _YanakReisinAnnesii arkasını yastıkla destekleyerek tam oturma değilde az yukseltıyorum kafasını bı süre daha öyşe gitmek en güzeli sanırım
fatma_erva Minikarslann Doktorumuz 4 aylik olduğunda kısa süreli destekli bir şekilde yavaş yavaş oturtmaya başlayabilirsin demişti. 4 buçuk aylık kısa sürekli oturturyorum ben ama yine de doktoruna danış istersen
minniks Minikarslann iki kızımıda 3.5 aylıkken yavas yavas oturtmaya basladım cunku cok aglıyolardı kucagımda 5 dk flan sonra sureleri artırdım suan kuck kızım 4.5 aylık koltukta yastıklarla destekleyip oturtuyorum kendi yanımda
Minikarslann minniks bende doktor kontrolünü beklıyorum ama cok aglıyor oturmak ıstıyor , bende napcamı bılemıyorum
sarsarmakarayi Karın kaslarını keşfettikleri için böyle yapıyorlar dönme hazırlıkları yapıyorlar bir nevi, oturmak için henüz biraz erken sadece kendi vücutlarını keşfediyorlar o yüzden hep kalkmaya çalışıyorlar gibi görünüyor