Minikarslann Hanımlar 4 aylık bir bebek yavaş yavaş oturtulmalımı sizcee ?? Oğlum kalmak oturmak için çok çabalıyor ama emin olamıyorummm.. deneyımlere ıhtıyacım var .
nursemom05_ Minikarslann ben kucakta falan destekli oturtuyordum. 5- 5 buçuk aylıkken mama sandalyesine falan oturtmaya başlamıştım
sdnce Minikarslann benimki de aynı elimden tutup kalkmak istiyor hep oturunca mutlu oluyor ben kısa süreli olacak şekilde oturtuyorum
_YanakReisinAnnesii Minikarslann kucağım da kısa kısa destekli oturtuyordum ben çünkü oturmak için ağlıyordu 😂6. Ayına az bir zaman kala da mama sandalyesine koymaya başladım.
melek0610 Minikarslann benimki yeni 5 aylık oldu dediğiniz gibi hem çocuk çabalıyor hem millet oturt engel olma ya da oturtma erken diye beni daraltıyordu 4 buçuk aya kadar kendime yaslayarak kucağımda oturttum sonra 2 hafta elimle destekleyip karşıma oturttum 5 aylık olduğundan beri de mama sandalyesine vs oturtuyorum ya da yanlarını minderle destekleyerek kanepeye oturtuyorum kanepeyi sevmedi destek istiyor hala ben de zorlamıyorum
Minikarslann Bazı doktor oturmaya hazırsa oturt dıyor . Bazıları erken dıyor Bazıları baska bısey dıyor
_YanakReisinAnnesii Minikarslann ben o şekilde 6. Ayda mama sandalyesinde güzel oturduğunu görünce yapmaya başladım. Erken olabilir belki sizin için bilemedim.
annehalleri melek0610 4 aylık da başladık mama sandalyesine 5 dk dan fazla oturtmamaya dikkat ederek tabi şuan 5 ay olmak üzere çok fazla oturmak istiyor ayağa kalkmak istiyor ayakta kalmak istiyor napcak kalkıp bilmiyorum
Minikarslann _YanakReisinAnnesii arkasını yastıkla destekleyerek tam oturma değilde az yukseltıyorum kafasını bı süre daha öyşe gitmek en güzeli sanırım
Serifealya 4 ay 20 gunluk bebegim kucağımda oturuyorum yerde oturmuyorum iğregi batar diye zaten oturmayı da pek sevmiyor sürekli ayakta durmak istiyor
annehalleri Minikarslann benim oğlum 3 /3,5 aylıktan itibaren oturma , kendini kaldırma isteği vardı 4 aylık kontrolünde Dr sordum kucağında istediğin kadar oturabilir mama sandalyesi yada başka destekli bir yerde 30 dk 45 dk en fazla dedi .
cananbulbul Minikarslann 4.aydan başladım oturtmaya çok hevesliydi zaten ilk başlarda kısa kısa mesela günde 3-4 kez en fazla 3 dk placak şekilde oturtuyordum şimdi 4 ay 22 günlük mama sandalyesine falan da koymaya başladım 10 dk falan duruyor biz yemek yerken, sıkıntı yaşamıyoruz 💕
Minikarslann cananbulbul benımkide cok hevesli asırı mutlu oluyo ama daha erken siyerek cesaret edemedim