benbiranneyim123 Resmen beni anlatmışsın resmen 3,5 yaşında yemin ediyorum annemden emdiğim sütü burnumdan getiriyor ne iş Ne güç ne yemek bak hiçbir şey yapamıyorum ya oyna benimle oynuyorum 1 saat 2 saat 3 saat Artık iş yapmam gerekiyor tatlıyla anlatıyorum ama anlamıyor sonra dudaklarına büzüştürüyor anlamsız anlamsız her şeye ağlıyor öyle içli ağlıyor ki yani bir sorun mu var diyorum yani bu sendromu başka bir şey mi İnanın ben de gurbetteyim ve tek büyütüyorum tek başıma büyütüyorum Eşim çalışıyor zaten sürekli babası evdeyken bile annemle oynayacağım diyor ben nasıl yatacağım Delireceğim artık yetemiyorum da çok yoruldum kafam beynim psikolojim vücudum saçma sapan bir hala aldı