Kizlar 3 yaşında bı kızım var ve abartısız sürekli herşeye ağlıyor mizmizlaniyor aşırı inatçı ve çok zor bi çocuk o kadar bunaldım ki size anlatamam ağzımdan kötü bı söz çıkmasın diye kendimi sıkıyorum resmen bu kadar zor olacağını bilsem gerçekten çocuk yapmaz kedi köpek bakardım diyorum bazen.. kızımi çok seviyorum ondan yana sıkıntı yok ama desteksiz büyütmek beni çok yoruyor sanırım gurbetteyim :( öyle bi icimi dokuyum dedim…(