vecihi Ben de aldım 13 vermiştik 6 iade ettiler. Normalde böyle şeylerin peşinden koşmam ama o rezil hastanenin bana ne yaşattığını bir Allah bir ben bilirim
Zeynepomer96 deepinside ben başvurdum ama pişman oldum. Tüketici hakem onayladı ücreti yatırın dedi hastane karşı dava açtı bana avukat masrafları doğum parasını geçti hastaneyle anlaşmaya gidip vazgeçtim paradan bulaşmayın derim