Ogulluana kaldığımız oda spotçudan dizilmiş gibiydi, duş başlığı bozuktu sezeryan olduğum için 2 gün kalmak zorundaydım zar zor duş aldım bunlar yine göz ardı edilebilecek şeyler bardağı taşıran damla yalandan yere çocuğumu yoğun bakıma alacaklardı aynı testin sonucu diğer hastanede farklı çıktı ya yoğun bakım parası için testlerle oynuyorlar ya da karıştırdılar artık bilemiyorum ama her iki sonuçta da çocuğum yoğun bakıma alınıp yanlış tedavi uygulanabilirdi