suheyla92 sebur valla eh iste 800 kat attigim icin cok boya gitti en son kalam kapinin arkasi hafif dalgali kaldi bittigi icin ama ic kisim diye dert etmedim 😅 rulo almistim cok sıçratiyor diye kullanamadım firca daha kullanisli geldi bana