sebur Kızlar evimin iç kapılarının rengini hiç beğenmiyorum koyu kahve meşe gibi birde kaplama yani bi yandan çeltik atsam soyulacak gibi. Üzerinden açık renk boya ile geçsem güzel olurmu sizce aranızda yapan memnun ve memnun olmayan varmı 🥲😄
Nikita sebur yapısı düzse yapışkanlı folyo ile bir dene istersen. Boya kendi kendine kalkabiliyor, çizilebiliyor ama folyo öyle değil. Hem de yapmak daha kolay ve temiz
suheyla92 sebur sabırlı bi insan degilseniz hic bulaşmayın koyu renk oldugu icin kat kat kat boyamak gerekiyor firca izi kaliyor heryere sicriyor belin kolun kopuyor kapi kasasinin kenarlarindan duvara tasiyor vs daha da sayarim. Ben boyadim ama illallah ettim evde 5 kapi var sadece 3ü boyali soyleyeceklerim bu kadar 😅
sebur Zumra_Fatma güzel oldu mu bari😅 ben içerideki kapıları boyucam yani birden fazla kapı var bilemedim boyasam mi
forumgurmesi Annemlerin eski evinin kapılarını kahveden beyaza boyamıştım. Çok güzel o kadar aydınlık olmuştu ki. Yıllarca kullandık. Ama el becerisi gerektiriyor.
Nikita forumgurmesi en çok da sabır. Ayy ben annemin tüm mobilyalarını boyamıştım. Şimdi çocuğum suluboya yapmak istediğinde ruhum daralıyor 😅
sebur forumgurmesi kız benim mesleğim zaten tasarimcilik okuduğum bölümde öyle yani elim çok yatkın. Bu dediginizin üzere gaza geldim boyucam heralde😆. Fırça ile mi boyadınız yoksa rulo mu. Genelde rulo ile gördüm ama
forumgurmesi Nikita Sen ben misin ya,bende konsol,vitrin,çelik kapı,hatta pencerelerin demirlerini bile boyamıştım.😅 ama ben hala kızıma her gün boya yaptırıyorum. Önceki hayatımda boya ustası mıydım neydim.
forumgurmesi sebur fırça asla olmaz kapıya. Kadife ipek rulo ile boyadım. Kestirmeleri ince ipek fırça ile yapmıştım. Camlara ve pervazlara kağıt bant kullandım. Marka olarakta polisan x1 kullanmıştım su bazlı. Üzerine de parlak vernik atmıştım 2 kat. Bu arada kahveden beyaza dönüyorsanız 3 kat atmanız lazım. Her kat arası da en az 12 saat beklemek şart.