Yaso_ bizimde 38 i görmedi evet 37.5 civarıydı hep, beslenme reddi vardı önce diştir dedik ama boğazı şişmiş dedi doktor kanda da hafif crp yüksekti 3 günde ateş düştü zaten ama antibiyotikle böyle döküntü başladı inşallah geçer çabucak 🥹 hasta olmasınlar ya 🥲