Deletedmom2987 benim de kızım 1,5 yaşındayken hastalanmisti. Antibiyotik kullandik böyle döküntüler oldu kullanmaya başladıktan günler sonra. Kan tahlilinde alerji değil dediler, kızamıkçık dedi doktor. Bulaş olma imkanı da yoktu açıkçası. Kışın dışarıya hiç çıkmamıştı çünkü. 5 tüp kan aldilar, ondan sonra iflah olmadı. Sürekli hastalandi. Çok geçmiş olsun size de. Kaşıntı, ağrı vs olmamıştı kizimda. Sizde de yoktur inşallah 💐