Reyhanbal iyikianneyim61 ben çok uyuyo diye doktora götürdüm :)) dalga geçti ilerde uyumuyo diye gelirsen gelme dedi :))
iyikianneyim61 Reyhanbal hadiya haha dogru demis buyudkleri zaman çevreye ilgileri arttikca hic uyumicaklar bizde bunun keyfini cikaralim😁😁
idil1990 iyikianneyim61 kapatabiliyorsan iyi ben aralik birakiyom nerde kapicam hemen uyumamis gibi acar gozleri, 😀
iyikianneyim61 amineaasya ah ah gazi vardi gaz ilaci kullandim ama daha cok ayakta pispisliyarak dolanarak emzirmeye calistim canim birde uyutuyordum uyku ya dalma zamaninda hemen göğsüme alıyordum ozamanda güzel emiyordu kac aylik sizin bebis
iyikianneyim61 zehrasongul gogsunuzde kac dk kalip emiyor. ki doyuyordur eger kilo alimida iyiyse ben ozamanlar 7 8 bez gidiyodu gunde
Mirayimran [silindi] en fazla dedim zaten bazı gündüzler hiç uyumuyor mesela çünkü kolik kendileri ☺️
iyikianneyim61 Erenela_ sizinki büyükmüş gerci cevreye ilgisi arttigi icin uykulari az olabilir.. geceleri baya kalkıyormuş ins düzene koyarsınız
zehrasongul zehrasongul kizimda sarilik var biraz o yuzden cok endiseliyim dokdor gecedek dedi ama nebilim yinede endiseleniyim