2 ay 23 gunluk bebegim var kac saat uyanik durmali bazen huzursuzlaninca besigine koyup salliyorum ve uyuyor cok az uyanik kaliyo gunduzleri nekadar uyumali yada. uyandigi zaman emziriyorum oynuyorum onunla yoruyorum daha fazla kalinca zaten mızmızlanıyor sizde durumlar nasıl