Cnprtk ilk 40 gün giydirdim mart doğumlu cünkü üşür dedim. sonra geceleri cıkarmaya başladım geceleri hiç çorap giydirmiyorum. bir yaşında uyku tulumuyla yatırıyorum ama ayaklarına belden aşağısına ince penye battaniye örtüyorum emzirirken bakıyorum hep ayakları sıcacık oluyor. yazın gündüz de hiç giydirmedim gerci giydirsemde oturmaya başladıktan sonra hep kendi cıkarttı corap sevmiyo pek 😂 bende zorlamıyorum giydirmek için şimdi oyuna çevirdik artık o cıkartıyo getiriyo ben tekrar giydiriyorum tekrar cıkartıyo 5 dk sonra yine getiriyo 😂