Tontisimm Cnprtk hayır hiç çıkarmıyorum🤷🏼♀️ Ev sıcakta olsa hareketsiz olduğu için ayakları buz gibi oluyor üşütüp karnı ağrıcak diye düşünmektense giydirmek en iyisi.
Semanuryvz Myelif benim kızımda aynı şeyi yapıyor ya çorabı çıkarıyor ya da ayakalrini kıpkırmızı yapıyor. Uyuyunca çıkarıyorum 😂
Fatmauslu Cnprtk evet çıkarım cnm zatn battaniye içinde kalıyor. 7 aylık dan itibaren ben hep çıkardım rhaat uyudu. Diye
Zeynepcemre Melegimmm9 3gun büyük bebişinz 😊 ama her dikundugumda buz gibi kızımın ayakları usumuyolar mi
FundaAlparslan Cnprtk doğduğu ilk iki hafta sadece çorapla yatırdım birdaha hep çıkardım beş aylık olduk şimdi sadece dışarı çıkarken giydiriyorum evimiz fazla sıcak çünkü
Aslihannazli Cnprtk çıkarıyorum canım benim tüm gün çorapların içinde ayakcıkları gece nefes alsın nohutlar😂🥰 tırnak sağlığı içinde çok önemli
Ejderhahavva Cnprtk yatarken her zaman çıkarırım öğlen uykusunda falan da hep çıkarırım kan dolaşımı için çıkarılması gerekli diye okumustum
Zeynur6 Bende köyde sobalı evde oturuyorum yani gece cikarirsam ayakları buz keser ya 13 aylık suan bişey olurmu çıkarsam sizce
Defne10 Zeynur6 Siz kendiniz giyiyor musunuz?Gece usuyorsaniz o da usur.Siz usumuyorsaniz o da usumez😊