usenmedimyaptimbirvelet goldengate yani annem kayınvalidem ve abilerim dışında iftar davetine gitmediğim için her defasında yapmıyorum 🙂
kubraa0606 Kisirvetursu normal zamanda bile boş gitmemek lazım bence. Ev sahibi bir şey beklediğinden değil kültürümüzde var ve çok hoş bir şey
tineanigra Kisirvetursu sadece iftara değil hiç bir yemek davetine elim boş gitmem yazsa dondurma kışsa tatlı alırım.
simseklivekalpli Kisirvetursu ayyy biz gitsek eşim düşünmezse eğer aklıma gelmez sanırım hahdjajsjajdj benim eve götürülen ikramla alakalı tramvaylarim var çok yorumsuz kaldım. Biz de çağırdık herkes bize eli boş geldi 🚬🚬
aylisinannesi Sadece iftar yemek davetine degil her misafirliğe görgü kuralları gereği boş gidilmez ufakta olsa bir şey alınmalı. Yenege gidiyosak tatlı alırız kola fanta tarzı içecek yada meyve Boş gitmem gelen insanada hoş bakamıyorum malesef Düşüncesizlik
1Anne_ Kisirvetursu ben tercihen gitmem elim boş ama bana iftara gelen bazı arkadaşlarım/akrabalarm bırakın eli boş gelmeyi nezaketen tekrar davet bile etmiyor 😂 karşılıklı yapmıyorm Allah rızası için ama insan da kendini bı enayi gibi hissetmiyor değil
Deletedmom_897 Kisirvetursu Hiç bi yere boş gitmem ama tatlı götürmem. Çünkü ev sahibi de tatlı yapıyor ya bu sefer ikisini de ikram etmek durumda kalıyor 🌸 Meyve içecek ya da tavuk alıp gidiyorum ben
KendiEvimdeDeplasmandayim Kisirvetursu ben gitmem iftar olmasa da gitmem. Ama biri bişey getirmese bozulmam
yavruaslanlar oruc tutmuyorum kimseyi de çağırmadım sadece kayınvalidemi aldım oda altlı üstlüyüz😂 ben nereye gidersem gideyim alırım bişiler