[silindi] Kisirvetursu bence herhangi bir misafirliğe eli boş gidilmez. Nezaketen bir tatlı alır öyle giderim
usenmedimyaptimbirvelet Kisirvetursu hediye anlamında mı yemek anlamında mı Valla hepsine boş gittim bana gelenlerde boş geldi hangi beklentiyle davet yapılıyor anlamadım yani benim 2 küçük çocuğum var biri bana sen şunu yap demediği sürece de yapmıyorum ha bulaşıklarına yardım ediyorum çocuğa bakan olursa
Kisirvetursu oylesinebiri__ [silindi] forumgurmesi goldengate adenndmrhn mamacitaa_ Niyesordunbucevabi gecen arladasa iftardaydık elim boş gitmedim ve bu arladas iki ramazanda da eli boş geliyor bir ince düşüncedir bu benim için isterli bir kola bir meyve suyu alsın bu düşünmektir , hiç tatlı almasam bile evde kendim yapıp götürüyorum ayıp olur diye bence acaba gayet normalde bana mı anormal geldi diye düşünüp sormak istedim
usenmedimyaptimbirvelet Kisirvetursu ev hediyesi götürdüm. tatlı zaten yapılıyor ramazan dışında davet olursa eğer tatlı götürüyoruz baklava falan
usenmedimyaptimbirvelet goldengate hayır hiç öyle düşünmedim. Ramazanda herkes tam takır hazırlanıyor ben ev hediyesi götürüyorum tatlı yemek dışında
mamacitaa_ biz hiç eli boş gitmeyiz, değil iftara bence hiçbir yere de öyle gidilmez yahu. bi tatlı bi poşet meyve 🍇
goldengate usenmedimyaptimbirvelet yeni ev gormeyee gitmeyeceksek ev esyasi götürmeyi yersiz buldum.Ev sahibi tatli yapmis olmasina ragmen ben yine de tatli veya meyve aliyorum
PoppyDaNeer Kisirvetursu Gidilmez bence. İftar değil normal zamanda da boş gidilmemeli diye düşünüyorum. Ben rahatsız olurum elim boş gitsem😅 Tatlı olur, pide, ekmek olur, içecek olur bir şey alınmalı.
usenmedimyaptimbirvelet goldengate yani annem kayınvalidem ve abilerim dışında iftar davetine gitmediğim için her defasında yapmıyorum 🙂