oyoyoyyedibeni Balbulutu gurbet 😢 ama çok önemli degil çok sükür evlatlarım ve eşimle sağlıkla bayrama ulasmak yeter tabi cocuklarım adına üzülüyorum onlar daha coskulu gecirebilirdi diye
Balbulutu oyoyoyyedibeni Haklısın İnsan çocukları için daha coşkulu olsun istiyor. İnşallah çocuklarımız da güzel bir bayram yaşar. 🍬
oyoyoyyedibeni Balbulutu insallah tüm cocuklar güzel bayramlar yasasın💞 bizim bebişlerde öğreniyorlar gurbetin anlamını 🐣🌺
acimavi Balbulutu büyüdüğüm yere memleket dersek memleketteyim🙂 bayram deyince çocukluktaki mutluluk ve heyecanı hatırlayınca benim için özel oluyor. Büyüdüğüm yerde ailecek yalnız olduğumuz için bayramlarımız kalabalık geçmedi hiç. Yüzünü nadiren gördüğüm akrabaları arama huyumuz da oluşmadı, anca sevdiğimiz komşulara gidip gelmek, tatlı yemekti çocukluğumdaki bayramlar. Ve çocukluğum da bir noktada bitti tabi.. O yüzden benim için uzun yıllardır bayram demek işe gitmemek demek🙂
Balbulutu acimavi Herkesin bayram hatırası ve alışkanlığı farklı oluyor gerçekten. Çocukluk bayramlarının heyecanı ise insanın içinde hep ayrı bir yerde kalıyor maalesef geçmiş hep bir farklı kalıyor işte. 😞İnşallah iş iş yerinde izin verirler
acimavi Balbulutu 3 gün evdeyim ama haftasonuna denk geldiği için çok mutlu değilim🥹 umarım arefe günü en azından yarım gün çalışırım😇
acimavi Balbulutu teknikerim, mühendislik ofisinde mimari çizim, statik çizim, belediye takip, gerektiğinde tapu dairesi takip, çay kahve ofis işi😁 mesleğimdem çaycılığa kadar birçok işim var sevgili işyerimde🫠
Balbulutu acimavi maşallah 🤣kız inşallah yarı gün olur anam bu neydi kele daha var mıydı Rabbim çalışma güçü versin inşallah 🥰
acimavi Balbulutu amiinn inşallah Allah razı olsun🥰 tek eleman olunca fasulyelik oluyor insan ne lazımsa oraya bakıyor😅