Balbulutu off ne kadar güzel anlatmışsınız çocukluğuma döndüm 😢 annem vefat ettikten sonra sanki bambaşka bir dünyadaymışım gibi tadı tuzu kalmadı hayatın çok şükür babam hayatta kardeş olarak kalabalığız da ama yine de annemin yerini kimse tutmuyor 😥 sonra amcamı daha sonra da babannemi sonra kuzenimi elim bir kazada kaybettik onun acısı daha zordu yani bilmiyorum insanın sevdikleri olmayınca bayramdan da bişey anlamıyorsun işte 🥹💔 birde gurbetteyim memleket hasretini de saymıyorum 😭