mombabe bademli_puding yani kızım sevmedi doğrusu yapısı falanda bi tuhaf gibiydi belki denk gelmiştir
bademli_puding mombabe olabilir tabiki benim çocuklarım da tadını sevdikleri için ondan başka kullanmamıştık
Mmeelliikkeee mombabe oğlum 22 aylık kızım 4,5 yaşında ikiside kullanıyor… oğlumda 3-4 aydır kullanıyor 🌸 sesondyne kids te almıştım ama onu çok yutmak istiyorlar , içerik olarak sıveno daha temiz o yüzden sensodyne i kaldırdım :)
birkupalatte mombabe Bakınız ben oğlanı düzenli dişçiye götürüyorum o aynısını diyor. Kız kardeşim 20 aylık kızını götürdü geçen doktoru farklı o da aynı diş macununu önerdi. Eşimin kuzeni götürdü o da aynısını söyledi. Ben de oğluma florürsüz doğal içerikli diş macunları kullanıyordum Lakin ağzındaki koku bir türlü gitmiyordu dişçinin önerdiği macun geçirmeseydi doktora götürecektim ama geçti.