mombabe bi arkadaşta yazmış içerisinde biraz florür olanlara da bakın. İlk etapta belki bu da kullanılabilir ama bundan sonra florürlü olan olsun. Oğluma o kadar dikkat etmeme rağmen dişi çürüdü üstelik gece beslenmesi vs 1 yaşına girmeden kesmiştim,bu zamana kadar hep florürsüz kullanmıştım pişman oldum florürlü kullanmadığıma.