Belki alakasız ama kızlar benim de kızım 3 yaş 8 aylik. Her şeyi konuşur cümle kurar 4lü 5li 6li kelimelerle hatta ama söylediklerinin ben %90ini anlıyorum ama disardan birisi mesela %50 %60 anca anlar. Yani kelimelerin çoğunu net soylemiyor kendi dilinde yuvarliyor pek cok kelimeyi. Ebelere doktorlara izlettim çektiğim videolarını normal diyorlar daha düzelir diyorlar ama aklima takılıyor. Bunu yaşayan var mı?