feyzas Benimki bezi 2 yaşına girmeden bırakmıştı o sorun olmadı. Fakat bende sizin gibi korktum, kreşte ezilir, kendini ifade edemez dedim ama öyle olmuyor. Diğer çocuklar her ne kadar konuşsa da sonuçta onlar da bebek. Çekiniyolar, öyle üstünlük olmuyor. Benim oğlum kreşe başladı, 1 hafta sonra diyemediği şeyleri dedi. 3.5 yaşında inanamıyoruz biz böyle konuşabildiğine 🥹
Oyun grupları hiç işe yaramıyor. Ben ona da gittim ama anneden ayrılmıyorlar, ordakilerle iletişime geçemiyolar. Çünkü zorunluluk yok. Kreşte öyle değil mecbur kalıyolar alışmaya