Minikkalbinannesi sorunca Bilemedim ya 😂😁Benim buyuk oğlan bugün Bisye sevip iki üç kez Aralıkla bile yese Başka zaman kesin sevmiyodur 😂😂Ama vazgecilmezi ayran hazır olacak 🙄Küçüğüm de ne versen yer maşallah diyeyim 😁😂yemek olarak Belli değil şuan Kolay yiyebildugi herşeyi seviyor 🤣🤣Ama yoğurt müptelası